Wanneer je aan de optimale buitenboordmotor denkt, zie je waarschijnlijk vooral vermogen, betrouwbaarheid en een lange levensduur voor je. En precies die eigenschappen zijn al jaren het handelsmerk van Suzuki. Met de gloednieuwe Stealth Line™ doen ze daar nu nog een schepje bovenop.
De Stealth Line is gebouwd op de basis die Suzuki groot heeft gemaakt: krachtige motoren die verrassend stil lopen en bijna onverwoestbaar zijn. En nu hebben ze weer iets bedacht waardoor de motor nog langer mee gaat. De distributieketting is namelijk voorzien van een zelfspanner, waardoor onderhoud minimaal blijft. De compacte offset aandrijfas zorgt dat trillingen worden verminderd en je veel stabieler stuurt, wat ideaal is tijdens lange tochten.

Ook Sean Wit vaart met de Suzuki Stealth Line.
Dankzij de tweetraps tandwielreductie kunnen de motoren grotere schroeven aansturen, wat direct meer stuwkracht oplevert. En met het Suzuki Easy Start System kun je er altijd op rekenen dat je motor snel, eenvoudig en betrouwbaar start. Ook aan duurzaamheid is gedacht: de speciale anti-corrosieafwerking en het Water Detecting System beschermen je motor en brandstofsysteem tegen de elementen. Zo gaat je motor nog langer mee.
Meer vermogen, meer controle
Vanaf de DF200A is de Stealth Line uitgerust met variabele kleptiming (VVT). Dit zorgt voor soepel vermogen door het hele toerenbereik, van rustig varen tot vol gas. Ga je een stap hoger, naar de DF250AUN, dan krijg je er het drive-by-wire Suzuki Precision Control systeem bij. Dit is een elektronische bediening zodat je zeer nauwkeurig kunt sturen. Ook dubbele waterinlaten zijn vanaf dat model standaard, zodat de motor altijd optimaal gekoeld blijft.

Meer vermogen, meer controle.
Bij de DF300A komt daar nog Suzuki Selective Rotation bovenop. Deze techniek maakt het mogelijk om de schroef linksom of rechtsom te laten draaien. Dat klinkt klein, maar levert in de praktijk enorme winst op in wendbaarheid en controle, zeker bij dubbele motorinstallaties.
Het vlaggenschip
De absolute trots van de Stealth Line is de DF350. Deze motor is uitgerust met het unieke Dual Prop System, waarbij twee schroeven samenwerken voor maximale grip in het water. Het resultaat? Meer stabiliteit, hogere efficiëntie en brute stuwkracht, zelfs bij zware boten of hoge snelheden.

Meerdere motoren? Geen probleem bij de Stealth Line.
Daarnaast beschikt dit topmodel over het Dual Louver System voor optimale luchttoevoer en het Integrated Steering System, waarbij hydraulische besturing direct in de motorbehuizing is ingebouwd. En met dubbele brandstofinjectoren haal je nog net dat beetje extra uit je motor, zonder de extra brandstofkosten.
Met de Suzuki Stealth Line™ krijg je niet alleen een buitenboordmotor die er strak uitziet, maar vooral een motor die gebouwd is om te presteren en jarenlang mee te gaan. En natuurlijk met zes jaar garantie! Lees er HIER alles over.
![]()



***VIDEO*** Wij VISSEN ANDERS op SNOEKBAARS! en HET WERKT!
***Roofmeister VIDEO***De snoekmachine van pikemeister Thijs van der Sanden
116 cm snoek en 96 cm voor Rik Sieben vanuit de bellyboat – Pelagisch op XXL
Heeft de maanstand invloed op je vangstkansen?
Proefvaartdag in Rotterdam met gloednieuwe Kimple vismachines!
Float Plus lanceert dé ultieme bellyboat!
Hier moet je rekening mee houden als je in het donker vist!
Meerval clinic Rick Habermehl – 18 november – Exclusief voor RM Community members
Je buitenboordmotor winterklaar maken? Zo doe je dat!
Pelagisch snoekbaarzen uit de bellyboat – Thijs van den Acker
Spotgoedkoop met een vol uitgeruste visboot aan de slag
Super BELLYBOAT deals – Wesdijk float tube special
Waarom je het best vanuit een bellyboat op meerval kunt vissen – Thomas Sintobin
Perfecte controle over de wind – 7 drift tips die je als bootvisser onder de knie moet hebben