Pro Staffer gevraagd – Wil jij het nieuwe gezicht van Okuma zijn?

08/04/2022
Pro Staffer gevraagd – Wil jij het nieuwe gezicht van Okuma zijn?

Ben jij een fanatieke all round roofvisser? Wil jij vissen met topkwaliteit molens, reels en hengels? Vind jij het leuk om hier ook artikelen en foto’s voor te maken en schuw je de video camera niet? Dan is dit je kans om pro staffer te worden van het topmerk Okuma. Helemaal onderin het bericht kun je exact zien hoe je mee doet.

Okuma staat voor topproducten voor een betaalbare prijs.

Okuma staat al jaar en dag te boek als een topproducent voor molens, reels en hengels voor een hele goede prijs-kwaliteitverhouding. Hoofddoel van dit merk is om iedereen de ultieme visbeleving te beiden. Daarom maken ze kwaliteitsmateriaal met top componenten, maar dat voor een toegankelijke prijs.

Samen met o.a. topvisser Arend van der Heijden in het team. Hoe vet is dat?!

Natuurlijk wil Okuma ook in de Benelux dit gezicht laten zijn en dat gezicht kan dat van jou zijn. Zodoende zijn ze naar iemand op zoek die het merk wil uitdragen op een leuke, spontane manier. Natuurlijk moet diegene diehard visser zijn, maar hoef je echt niet top of the bill te zijn. Dus, nooit een wedstrijd gewonnen, no problemo.

Meedenken met marketing projecten.

Wel is het belangrijk dat je het leuk vindt om je passie naar buiten te brengen. Ook fijn natuurlijk als je thuis bent met Facebook en Instagram. Verder is het dikke pré als je comfortabel voor de camera bent en spontaan en enthousiast uitleg kunt geven over bijvoorbeeld vistechnieken of Okuma producten. Tot slot helemaal top als je meedenkt met het marketingteam en frisse, creatieve input hebt.

Ben jij die diehard roofvisser die op een enthousiaste manier zijn passie naar buiten wil brengen?

Natuurlijk word jij als Okuma pro staffer volledig opgenomen in het team en krijg je alle benodigde materialen. Van hengels, molens en reels tot kleding en petjes. Last but not least zul je deelnemen aan allerlei vette projecten zoals video projecten met bijvoorbeeld Roofmeister en online vis competities.

 

Hoe doe je mee?

Maak een video, waarin je jezelf in 30 seconden op de kaart zet met aandacht voor het volgende:

  • Waarom moet Okuma jou als het gezicht van Okuma kiezen?
  • Wat is jouw creatieve toevoeging voor het merk Okuma in de Benelux?
  • Laat uit je video blijken dat je op een creatieve manier content kunt maken.

Zet deze video op je eigen tijdlijn met de hashtags #TeamOkumaBenelux en tag in het bericht zowel @roofmeister als @okumapredator.

Post je deze video liever niet op je eigen tijdlijn, maar wil je toch kans maken? Deel dan het bericht op de Facebook pagina van Okuma Predator en stuur je video in een Facebook chatbericht (Messenger) naar de Okuma Predator pagina.

 

De video kun je vanaf nu op je tijdlijn publiceren tot en met 1 mei. 10 mei zal de winnaar bekend worden gemaakt op de website van Roofmeister en de social media kanalen van Okuma Predator en Roofmeister. Succes iedereen!